torsdag 23 februari 2012

solen som skiner in

herregud. först tänkte jag att usch vad dammigt det är i lägenheten, dumma sol som skiner in och visar det.
men nu tänker jag att shit! solen skiner! det är sommar!
fast det är det ju inte. verkligen inte. hatar att bli påmind om vintern på det sättet. och folk som snackar om vår och skit nu. inte smart, då kommer det med snö och kyla, som det brukar bli.
fan.

tänkte kolla bilder i datorn från sommaren. har en förhoppning om att denna sommar kommer bli perfekt och allt jag drömt om. den här vintern bjöd ju faktiskt väldigt mycket på det. ny kärlek, och lagom mycket snö även om den kom sent.

P&L ölhäng

P&L ölhäng

P&L konserthäng till Timbuktu

P&L Timbuktu

USA strandhäng

segelhäng

:)

:)



sommar-värme-stekhet-häng

paddelhäng

Madridhäng

segelhäng

Valborghäng



Edinburgh-häng

shoppinghäng med Hilda



chillhäng med Hilda
ehe, jag vet, bildbomber. men jag är fett med inspirerad idag av någon anledning.
solen kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar