torsdag 23 februari 2012

vi hade tjejkväll

mamma och jag alltså. tror det var i torsdags som jag färgade till mitt hår. färgen som blev över satte jag i mammas hår. hade det varit så att jag använt mig av ett nytt paket hade det nog garanterat räckt. men jag hade delat det för att mitt hår är så kort. så hennes hår såg roligt ut som tusan. i fredags då så gick vi en promenad och avslutade med handling på willys. färg och lite mat.
det blev definitivt bättre, dock finns inga före-bilder.
syns dåligt, men hon var mer grå-blond innan.
sedan, som sagt, hade vi tjejkväll. alfapet, kaffe och målning av naglarna. vi har så sjukt mycket nagellack så det är inte klokt.
mammas naglar, målade för första gången på månader! Depends lack.

mitt lack. först använde jag Depends underlack som även stärker naglarna. Sedan ett bubbelgumsrosa lack från Mavala, två lager.


Sedan använde jag Isadoras krackelerings lack i svart färg.


och sist men inte minst ett topplack från Yves Rocher.
kul dag. ansiktsmasker och nagellackstjejer. sånt vi gör nu, när vi är arbetslösa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar