söndag 12 februari 2012

Och där, på andra sidan havet, väntade du.

Söndag. Vaad tusan händer med helgerna numera? Får inte alls mycket gjort och bakissöndag underlättar inte.

Iofs fick jag köpt skor, byxor, ringa och halsband igår så det är ganska värt ändå.
Och jag fick dricka öl och sprit med gott sällskap, tackar allrs mjukast Dominic och Mr Hegge för kvällen och alkoholen!

Okej när jag tänker efter har det bliviit lite mer än ingenting gjort i helgen. Fixat massa i prinsens lägenhet, så han blir glad imorgon när han kommer hem, såg United vinna mot liverpool, träffat folk, shoppat, umgåtts med mamma.

Skönt helg med andra ord.
Fast jag ville måla. Målamålamåla. Det enda jag vill göra nu är typ måla.
Men jag har inte tid.
Bara för att jag jobbar på ett ställe jag faktiskt hatar. Jag vet inte hur jag ska klara februari ut.

Säga upp sig imorgon kanske?
Måste kolla på det där för jag fixar det inte. Inte psykiskt. Och det är väl det viktigaste?

Nu ska jag förbereda inför Alla hjärtans dag och städa lite.

Tvättstuga och indisk färsgryta till middag.

Okej slut på en okej vecka.

Vamos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar