onsdag 14 mars 2012

det är ungdomens förfall.

herregud.

Sitter på jobbet och har lunch. enda gången jag skriver numera haha.
Men det finns en kvinna här som jag har svårt för.
Namn och sånt är inte viktigt, men hennes beteende är sjukligt konstigt!

Hon drar skämt som bara hon skrattar åt.
Hon försöker vara vuxen och myndig, men beter sig samtidgt som ett barn och sitter och biter på sina pärlhalsband som hennes dotter har gjort.
Hon är korkad. Kan knappt följa en enkel instruktion.

Visst jag är väl kanske inte den bästa precis, och det har jag aldrig sagt, men det finns definitivt värre och skummare människor än mig.

Har idag svinont i ryggen, innanlår och ljumskar. Inte i nacken som tur är. Men antar att det är ifrån simningen. Vart annars ifrån liksom? Kan tyvärr inte simma idag, då bassängerna stänger en halvtimme innan jag slutat. Men imorgon är vi på det igen!
Det var så otroligt skönt i måndags, klarade bara 20 längder, men jag har ju inte simmat något sen i somras.

Fredag blir det stan med mamma, slut på praktik och såntdär. Skönt på sätt och vis. Har mer tid för tex simningen och röjningen av rummet som jag tänkte påbörja idag när jag kommer hem. Har två stycken kartonger som bara står. Står och väntar på att bli ompackade, få saker slängda och sen åka ner till källaren.

Jag har otroligt mycket skit i mitt sovrum.
Så, en bra spellista och sen är jag igång.

Längtar till jag får träffa prinsen igen med. Bebisarna är hemma då med. Goos!

2 kommentarer:

  1. Ja det kan jag tänka mig :/ så störigt med sånt!

    SvaraRadera
  2. kanske inte alltid det bästa att säga var...? jag kan städa ditt rum, jag har många svarta sopsäckar! ;)

    SvaraRadera