fredag 9 mars 2012

i'm your national anthem, boy put your hands up

alltså. känns korkat att vara fast i två stycken personer. musik alltså. menar, ed och lana ä aasbra. men jaglyssnar ju typ bara på dem nu. och thåström. måste ju tagga den konserten snart!

och juste apropå konserter. gissa vem som ska gå och sen kent den 27/7 ????? jag och prinsen! så jävla najs! så oerhört glad för detta alltså. ni fattar inte.

killen jag är tillsammans med är en såndär man går på konserter med också. han gillar musik. vi gillar ungefär samma, vilket är skönt. han tycker om konserter och småspelningar. vi har ju gått på typ tre stycken rockbarer eller något. kul. gillar att man kan dela allt sånt med någon.

nu blir jag sådär kärlekskrank igen. har varit det hela veckan. känner verkligen hur bra förhållande jag har. vi tar itu med saker på ett annat sätt än tidigare. det är ett vuxet förhållande. och jag gillar det! så det ska vara tycker jag.

när allt klaffar och man trivs och mår bra varje dag. när man saknar varandra trots att man nyss setts, och inte har problem att ses ofta. när telefonprattet får en att skratta. när han får en att skratta och le. när man trivs i varandras sällskap. när man synkar varandra. när man sover ihop och det är det bästa man kan göra tilsammans.

det är då man är kär.

1 kommentar:

  1. alltså, jag vet att versaler är överskattade men himmelen vad svårt det blir att läsa utan.... Kramar

    SvaraRadera