torsdag 29 mars 2012

lay, lady lay.

Torsdagsmorgon!
Det är faktiskt morgon nu, inte som sist haha.

What's up?
Jag är aastrött idag, fyfan, sov som en stock men var helt slut när jag vaknade, kanske inte sov så bra ändå..

Har precis uppdaterat festalbumet på Facebook, najs! Vi firade ju Johan och kollade Thåström i helgen och nu är det dokumenterat.

Känner sån kattmatsstank här, sitter inte jättelångt från skålarna och usch vad det luktar!

Ikväll är det rockbar, men först JOBBSÖK OF DOOM. Har inte sökt något alls, denna veckan haha. Borde få ett jobb snart ändå, men vad tusan, det är segt som attan!

Hade intervjuträning igår, segt att cykla till mjärdevi igen, men kritik kan alltid vara bra, oavsett om den är bra eller dålig, verkar ju som jag gör många fel på mina intervjuer eftersom jag inte får jobb.

Nej, nu ska jag väl fortsätta här då, en kopp te skulle inte skada.

Hoppas på en bra dag och ska hålla tummarna!

kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar