måndag 26 mars 2012

jag vaknar i en trappa, och jag vet inte var jag är.

Godmorgon!
Eller borde man säga goddag?
Jag blir helt lost av att vara arbetslös. Det är lite skönt, men samtidigt tröttsamt för huvudet.

Började dagen med gos och bus med underbara Tyra under täcket. Den tjejen har hur mycket energi som helst! Sedan blev det att fixa till min bettskena, borsta den och sådär, den blir oerhört äcklig snabbt! Gjorde våfflor och kaffe och sitter här och har ätit upp allt nu.

Har faktiskt bestämt mig för att tvätta håret idag med. Galet! Jag har inte gjort det sen lördagen förrförra veckan haha. Men det är ett experiment faktiskt. Mitt hår blir fettigt typ direkt efter att det är tvättat, så nu har jag bara sköljt det och haft lite inpackning i för färgens skull. Men idag gäller det! Får uppdatera om det senare om någon bryr sig haha. Hårspray är min bästa kompis kan jag ju säga...

På fredag är det äntligen dags! Frukostshopping med mamma på H&M. Så jävla kul! Har massor med kläder jag vill köpa och allt som köps den dagen ska fotas så ni får se, måste bli bättre på det. Och jag ska köpa mig ett par röda DR Martens. Inte de blanka utan de i skinn. Bara för att jag kan och för att de är så otroligt sköna!

Torsdag är det Rockbar igen, funfun! Diamond Dogs ska spela och de är riktigt bra!
Idag ska vi på vernissage på Fotostugan och sen ska vi mysa med lite fotboll. Imorgon blir det hemfärd igen. Haha, det låter som jag har mil att åka!

Är lite lycklig och glad över den fina cykelkorgen jag äntligen fixat till min cykel. Den skulle vara röd dock, så den matchar Röda Faran!

Ni vet helgen som var va? Med Thåström i nrkpg och öl i fredags? Och födelsedagsfirande och öl vin och sprit i lördags? Och baksmällan of doom igår, som faktiskt ebbade ut hyfsat bra? Det var den där finfina helgen som var. Jävlar vad roligt jag hade! Bilder kommer, när jag är hemma igen.

Nu ska jag surfa lite till, och duscha innan jag tar en mysig promenad :)

Puss!

1 kommentar: