måndag 12 mars 2012

hur högt vill du fara?

Måndag. Typisk måndags-stress/tristess.

Sitter på jobbet nu, har fortfarande lunch. Göttigt.

Helgen var underbart fin. Dock blev det inget spelande i kalsongerna, det ska vi ta igen ikväll eventuellt.
Lördagsfesten var tokigt najs, söndagsbaksmällan mindre najs. Men röj, alkohol och fint folk är fan det bästa som finns en lördag.
Prinsen och jag lyckades tom ta oss upp hyfsat på lördagsmorgonen, fick i oss en mumsig frukost, såg klart Eternal Sunshine of the Spotles Minds. Lika grym som sist, om inte bättre, och gick ut och tog en långpromenad i det härliga vädret. Underbart med sol och värme nu. Trevligt att ha er tillbaka.
Söndagen spendeades i soffan. United vann, såklart, och vi såg på film. Eller jaa. Avatar gick på Viasat.. Robbin kom över och snackade lite, och Linda kom och hämtade bebisarna. Tyra tycker inte om att åka bur så hon gömde sig och var ledsen.. Tomt där hemma nu med.

Idag slutar jag runt fyra och då sticker jag iväg till simhallen och drar några längder. Ska bli otroligt skönt! köpte mig ett 6 månaders kort i fredags och jag är så jädra nöjd! Beach 2012, here I come!
Mys och gos och spel och middag bjuder sen kvällen på.
Imorgon kommer jag hem till mor och far igen, saknat mig?

Juste, jag glömde berätta att jag fått mig en bebisdrake nu! Torkel heter han. ni ska få se bild när jag är hemma sen, kan inte fixa det här tyvärr. ¨Men gå in på Ninas hörna, så kan ni kolla på drakarna!

Hittade den här bilden på nätet innan och jag saknar mitt blonda hår. Det var så otroligt snyggt! Men det är ju det där med att håret blir slitet tyvärr, men fint är det!

Agyness Deyn.

hörs och ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar