måndag 5 mars 2012

It's too cold outside, for angels to fly.

Ligger i favoritsängen och har precis sjukanmält mig. Känns verkligen sådär att återigen vara sjuk. Jag har redan varit det en gång i år! Genomsnittet för en vuxen och i övrigt frisk människa är 2ggr/år. Så då har jag mina gånger nu då eller?

Har haft en mysig helg, med lördag-söndag i Tranås. Hela familjen samlad och det var trevligt som tusan! Sightseeing i Tranås, mycket fint ändå! Kolla på barnfoton på Calle, gulle.

Vi kom väl hem hit vid tre på eftermiddagen. Handling på priso och sen gos i soffan. Fotboll klockan fem och United vann, såklart! Fint.
Häng i soffan hela dagen och pizza och batman på kvällen. Missade den panerade fisken hemma såklart :(

Ska sova lite nu. Får se om jag stannar här tills plutten kommer eller om jag drar under dagen. Känns egentligen bättre med sistnämnda. Är aldrig hemma längre, och familjen diggar det inte..
Och vi har ju viber nu haha.

Sov gott! Eller ha en bra dag. Beror ju på vad som händer :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar