måndag 30 april 2012

dom 999 saker jag aldrig skulle göra

Well nu tänker jag väl skriva ett "riktigt" inlägg haha.
Sitter och lyssnar på kents nya skiva. Jag hatade ju typ låten 999. Deras första singel. En såndär låt som är svinbra som intro på konserten och sådär, men gör sig inte som singel. Men nya skivan är fan bra! Det är liksom kent. Och jag blir sjuuuukt glad av att höra den, förra skivan sög så det här är positivt!

Hur är det då? Med mig är det superbra! Vädret är underbart. Solen skiner och det är 1 månad kvar nu. Tills vi kan sitta på den fina balkongen med ett glas rosé eller sangria eller mojito eller vad som än finns! Så himla fint.
Mamma och jag gick på ikano igår, fick med mig ett par shorts, ett nagellack, ett par skor och några armband. Så nöjd!
Borde simma, men måste ha något att simma i, när det kommer pengar kommer det simning. Måste fixa beachen liksom. Kan inte komma med tjockismagen!
Men promenader och såntdär ska ju vara bra, mycket sånt, fettförbränning (Y).
Sen skulle det ju inte skada om jag typ åt bättre och inte så jävla mycket, men det är en annan femma ...

Väntar på besked från Brödernas kök nu. Det är en tjej som ska vara där onsdag till fredag och praktisera. Hoppas hon suger, så jag får platsen. Jag hade så sjukt kul, var trött som satan men kunde fortf se en skurning av ett element med klorin och diskmedel som kul. typ. Men liksom, mycket händelse, mycket folk hela tiden, aldrig sysslolös. Förstår ni skillnaden mellan detta och arbetslöshet?

Arrrgh! Jag vill packa allt snabbt nu, men det går inte med en pappa som sover i mitt sovrum och jobbigt om allt är nere i kartonger tre veckor innan vi ska flytta för då har jag inga prylar alls...

Nu blir det antagligen promenad med mor och sen lunch. Tvätt och deklaration ska fixas och fotboll ska kollas på hos prinsen. United vs. City. FET match och funfun med fotboll!

Hörs!

1 kommentar: