måndag 2 april 2012

mänsklig värme, snälla kom närmre.

Har en ganska fin tjej här hos mig. Tyra gosar och busar med allt som rör sig idag. Sött!

Måndag. Kunde varit värre, hittills iaf. Jag har ju inte varit ute än, verkar inte som att jag vill det heller.. Solen skiner iaf så det är ju skönt. Och med de awesomesnygga kängorna på sen så borde inget gå fel. Eller?

Fick ett glatt besked innan från mamma, avslöjar inget här men trevligt var det i varje fall!
Har tråkigt jobbcoachmöte på onsdag, nästsista! Så jävla värt kan jag säga..

Schysst helg med, lugn som tusan, två middagar i lördags (Y). Fick inte använda min klänning, men kommer fler tillfällen, kängorna har jag redan fått skav av haha..

Nu ska jag äta lite lunch, duscha, packa ihop mig och åka hemåt, sjuk pappa och tvättstuga står på schemat haha.

Puss.

1 kommentar: