tisdag 3 april 2012

kiss me like you wanna be loved.

Tisdag!

Gillar att jag valde titeln på inlägget långt innan jag visste vad jag skulle skriva i inlägget. Vet väl fortfarande inte egentligen..

Sitter här i köket, själv då eftersom mamma är på jobb. Ska söka jobb, men är så jädra less på det så det är inte klokt! Trött på allt som har med försäkringskassan att göra med, fick en massa strul nu för jag hade varit sjuk när jag jobbade och shiet, alltså det blir jätteskumt allt. Blir trött.

Well, how's life? Mitt är förövrigt bra. Såg Hungerspelen igår med Fanny och den levererade rejält! Jag har ju älskat böckerna och längtat till filmen, trodde jag skulle bli besviken, som vanligt, men den här var ta mig tusan bra! Längtar tills jag får hem trean på svenska, beställde den från Adlibris förra veckan, så den borde dyka upp idag typ, fun!

Jaa, jobbsök idag då, jobbcoach imorgon, chill, och på fredag åker vi en snabbis till Tranås för lite påskfirande, och påskfirande här sen på lördag typ, och fira pappa på söndag. Kan nog bli en schysst helg, otroligt mycket mys ska det åtminstone bli! Som senaste helgen.

Inget kalas i fredags, så inga kängor, men det sa jag ju igår. Har världens urge att grilla och mysa i solen men det är +2 grader ute, så vi hoppar det va?

lördagens outfit, snygga tröjan från H&M, svarta jeans från Cubus (syns inte), och röda kängor från Dr Martens (syns inte)

plockmaten med prinsen.

Morganmys

Morganmys.

Moggis

Så otroligt söt!

Moggis med huggtänderna.

BusTyra!

Moggis tvättar Tyra.

Njutbart.

Bebisarna <3.

Ska nog fortsätta med det jag höll på med, typ söka jobb!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar