torsdag 19 april 2012

Hit the city

Gomöra!

Fattar inte hur jag fastnade här, skulle dra igång lite musik för städning av lilla toaletten och diskning står närmast på schemat nu. Och vips spelar man fb-spel och läser bloggar.. Suck.

Såg detta innan, älskar alla kläderna! H&M FAA . Helt underbart. Gillar när de stora klädföretagen engagerar sig i viktiga frågor. Lättare för oss "vanliga" människor att också engagera oss. Jag skiter i om kläderna blir dyrare eller så, om det går till något viktigt. Tex letar jag ofta efter organisk bomull om det finns, skönare material och inte lika farligt för naturen.

Idag är en bra dag. Återigen har jag fått bevisat för mig att torsdagar inte är SKITdagar. Tänker härmed avslöja en hemlighet. För idag är det äntligen klart.
Mamma har idag skrivit på kontraktet på en lägenhet i Abisko/Övre Vasastan! Nyckeln hämtas ut 1/6, så nu gäller det att packa! Har hela mitt liv här. Jag har bott i Skäggetorp i mer än 20 år, men nu ska jag härifrån! Och aldrig tillbaka.

Känner på mig att 2012 kommer bli ett bra år. Jag trodde det redan från början, men det blir bättre och bättre iaf. Önskar bara att jag faktiskt fick mig ett ordentligt jobb. Jag har inte mycket krav alltså, mer än att jag ska trivas och inte få ångest liksom.

Nu ska jag göra allt jag måste idag.

Hörs sen!

Tycker ni ska kolla in den här sidan med, RockbarLkpg.

CYA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar