fredag 13 april 2012

you're no good for me.

Tjenis Penis!

Fredag och vad är det för datum då? 13e. Är jag den enda som inte håller på att få panik av det? Otursdag my ass. Känner att det är fånigt att tro på sånt, händer väl inte mer saker idag än andra dagar men folk är rädda.

So, what's up? Jag gräddar pannkakor, kör typ halva stekpannan för jag fan inte annars haha. Dålig stekspade och inget plättlagg, hur gör man då? Kässt väder är det med, regnar som satan, och jag blir inte av med huvudvärken! Craphuvud..

Hade tänkt gå till ... för att köpa present till prinsen och fixa en sak till mamma, men får se om vädret blir bättre för då blir det en promenix! Blir trött av att sitta inne, och jag har cyklat till och från Mjärdevi i två dagar nu så jaa.

Upptäckte häromdagen att mina cykelmuskler är typ borta! Fick panik och ångest, så måste fixa mig en förbaskad baddräkt så jag kan börja simma igen, får fan inte förstöra detta nu. Det är tre veckor sen sist, kände mig lite krasslig och inte haft jättelust, men nu jävlar! Nästa vecka är det hårdträning, inför beach2012 typ!

Och jag vill ha schysst väder, mycket promenader, ladda med D-vitamin och få frisk luft. Fan. Kom tillbaka fina vårvärme!

Nu ska jag äta.. Vill lägga in massa bilder, men gör det kanske från telefonen :)

Puss!

1 kommentar:

  1. jag älskar verkligen ditt språk! kanske skulle du läsa igenom texten innan du publicerar...? =o> kram

    SvaraRadera