torsdag 26 april 2012

Svettiga fotbollskillar och kyckling.

Tjenis Penis!

Nu är jag här igen, har inte dött. Inte för att jag tror att ni trodde det, men man vet aldrig!

Hur är läget då?
   Med mig är det prima! Har Rockbar att gå på idag! Min prins har precis kommit hem från fotbollen och vi ska snart käka, jaa ni gissade rätt! Grillad kyckling från Priso, sallad, bröd OCH Fanta STRAWBERRY & KIWI!!! Är lycklig över det kan jag säga!
   Har haft praktik hela veckan, därför jag varit så off.. Har praktik på Brödernas kök i Mjärdevi Center. SÅ JÄVLA NAJS! Är glad varje dag jag åker dit, hela dagen, tom när man skurar stolsben med klorin och diskmedel, och när jag åker hem på sena eftermiddagen. Ni förstår inte hur skönt det är!
   Roligt folk, schyssta arbetsuppgifter, uppfriskande cykeltur-som jag faktiskt tror funkar på mina ben!- och jaa. Ni som vet hur jag har haft det tidigare vet att det inte varit en dans på rosor. Men nu, trots träningsvärk och dödströtthet, så har jag kul på jobbet!

 Ska göra mig iordning nu och käka middag!
Hörs vid annat tillfälle!
Tänkte bara uppdatera er lite snabbt om läget.

Puuussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar