tisdag 17 april 2012

under the bridge.

Tjenis!

Ni får en outfitbild idag ändå. Haha surprise!
Tänkte att det där med bilder ändå är lite roligare.

jeans Cubus, grå tröja Cubus, färgglad WCTtröja H&M.
När jag skulle promenera så blev det bara en trip  till och från centrum, det började hagla/snöa/regna. Fan. Lämnade tillbaka en bok på bibblan till mamma och sen gick jag hem.
Imorgon ska jag iaf gå till ikano för att fixa några små ärenden :).
Har två avsnitt kvar av GoT kvar, najs!

Var en stund hos älskisen innan med, mys! Vi ses på torsdag så inte jättelångt emellan, men ibland måste man!

Har klickat hem lite kläder från nelly.com idag med för att det var rea.
Och har klippt min mammas hår. Vart bra tycker jag, jag är liksom nöjd. En aning kortare än hon ville ha, men snyggt ändå! Lite som min Emma Watson frisyr jag had.

Nu är det sängen som gäller!
Missade att söka jobb idag, så imorgon!

Godnatt!

ung och snygg. bara 19 år...

1 kommentar: