tisdag 3 april 2012

spelar inte längre någon roll, jag orkar inte slåss.

Haha älskar att trots att jag köpte en massa fina värda kläder i fredags, så vill jag ändå shoppa mer! Galet! men nu finns det inget jag behöver eller egentligen har råd med, så då får jag vänta.

Har två konsertbiljetter att betala för först, pojkvännen vill ha cash!

Pyrex har sovit ute på altanen i flera timmar och kom in nu, förstår inte hur den katten orkar sova, sova och sova. Han busar ju inte ens av sin energi som Tyra och Morgan ändå gör. De sover också hela dagen men sen är det highlife hela kvällen. Tröttsamt men gulligt.

Hade nästan varit bättre om inte solen sken för då hade jag inte trott att det var shortsväder. Det trodde jag ju typ i vintras med när man tittade ut, och nu är det ju nästan lika kallt! Galet..

Borde börja ta outfitsbilder, menar pyjamasen och tjocktröjan jag har idag är inte att leka med! Jag ska duscha och göra mig iordning, om en stund.. Har faktiskt sökt jobb! Och spelar diverse Facebookspel också.. Började köra sims social igen, kul, men laggigt.. Och sökt jobb på H&M och som badvakt (?). Känner ändå att jag kommer få sort of utskällning imorgon. Aja, inte mitt fel att arbetsmarknaden ser ut som den gör.

Har ni tänkt på att katter är otroligt söta när de äter och dricker? Om man sitter och iakttar dem utan att de störs så är de jättesöta! Pyrex skakar på huvudet på ett speciellt sätt när han äter torrfoder och kan sitta i lugn och ro och lapa i sig vatten. Kan inte bli mer gulligt.

Skulle vilja ha en såndär otrolig jävla festvecka nu. Har inte råd och inte möjlighet, men det hade varit fett kul Förra veckan hade ju kunnat bli det, hade man gått på gaphals på onsdagen, rockbar på torsdagen, lollos fest på fredagen och random krogbesök på lördagen hade det varit fint. Man måste inte dricka som fan och man kan ändå ha kul

Kommer ihåg när man var yngre, innan alkoholen kom in i bilden, så hade jag skitkul ändå. Flummigare kväll får man leta efter. Men oavsett hur kul man hade eller inte så var minnet alltid kvar. Sen jag träffade boysen har jag bara haft en, EN, gång som varit halvbra, halvbra festkväll alltså. Jag ångrar ingenting dagen efter, för jag gör inte dumheter. Jag kan ångra att jag druckit lite för mycket, typ när vi firade Johan så mådde jag inte toppen dagen efter precis, och jag hade lyckats glömma väskan i taxin, men den fick jag tillbaka, så ångrar jag liksom ingenting! Jag hade ju svinkul ändå.

Och det är det som är det viktiga. Man ska ha jäkligt kul. Eftersom jag typ inte har några kompisar längre, utan behöver fixa lite nya, så är det skönt att jag kan umgås med prinsen och hans kompisar, att allt sånt oftast funkar prima fisken! Svårt att hitta roligare sällskap kan jag säga er. Och att jag kan festa med min pojkvän, inte alla som kan det, vissa är för olika, men vi tar hand om varandra, oftast han som tar hand om mig, och vi dricker som fan-alkoholister- men vi har alltid kul!

Nu ska jag sluta tjata om att ha roligt, behöver duscha och sådär innan jag drar och träffar mami, vi ska handla och lite sådär.

Puss så länge.
Ska fixa naglarna ikväll tror jag, kan bli kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar