tisdag 15 maj 2012

Det här med hårgrejer alltså.

Jag tycker det är kul att det har kommit lite roliga saker man kan "göra" med håret. Tjejer med långt vågigt hår kan ju inte "göra" något med det, så det är ju roligt att det kommit grejer man kan göra själv och hos frisören.

Jag gillar idén med dipdye. Det är snyggt och häftigt och inget man måste göra permanent. Isa Dora har ju faktiskt kommit med en egen hårmascara för att man ska kunna göra det.

shorts i roliga färger med nitar och sånt "tjafs" är otroligt snyggt och hett just nu. Jag gillar det, tyvärr är det ju inte för oss med minsta lilla hängiga rumpa..

när man har olika färger som det här i håret så tycker jag det är sjukt snyggt! färgar det inte av sig så är det ju ett vinnande koncept!

olika längder är sjukt snyggt!

fler shorts!

snyggt på byxorna med.

Crazy! önskar jag hade långt hår alltså..

Sen har det ju kommit något som heter ombre. Sjukt FULT om ja får säga det själv. Tjejer som är blonda eller ljusa ska ju "alltid" ha någon sorts utväxt, trots att det är ganska fult, och nu har steget gått ännu längre. Det är långt och fult och ser smutsigt ut, funkar inte alls med den där "wet looken" som alla ska ha..

Hilary Duff har gjort det. det här ser ändå nästan okej ut.

ser ut som om man har en dålig hårdag..

glömde färga håret imorse...
och galet stor skillnad!

Jag vet, dipdye och ombre är nästan samma sak, men på vissa passar det verkligen inte.
Förstör inte håret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar