tisdag 8 maj 2012

Tatueringssugen

Tjenis Penis!

Jag veet, jag har så moget sätt att hälsa på er, men jag orkar inte skriva något speciellt. Jag har så få läsare, så ni som vill ha förändring på detta får skriva det.

Så, hur är läget? Jag är sugen som tusan på att tatuera mig! Mamma och jag ska tatuera in "love peace understanding" på höger eller vänster underarm. Hennes dröm som jag tagit över, så vi ska göra den tillsammans. Fasar över hur ont det skulle kunna göra..
Har en annan grej jag också vill göra, en ordentlig tropisk blomma med en kolibri som suger nektar, på axeln eller överarmen då. Jag har alltid haft en dröm om mycket tatueringar, men man måste ju ha idéer för att det ska funka.

Här är en liten bild på mitt hår som det ser ut nu. Lyckades med min sminkning väldigt bra med, fransarna blev helt perfekta! Har ni också problem med att måla dem ordentligt?
















Mamma och jag tillbringade två timmar på IKEA idag. Jag blev riktigt trött fort, åt bara en skål yoghurt imorse.. Men vi hittade sånt vi ska ha. Trevligt och fint! Så jag måste börja packa ordentligt nu för annars blir det aldrig något! Tänk om jag får jobb helt plötsligt nu, skulle vara riktigt irriterande om jag inte är klar då!

Känns konstigt att tänka på helgen redan nu, det är tisdag. Men det är ju det enda jag kan se fram emot nu känns det som. Det är helger med myset med min prins och flytten jag suktar efter nu. Och såklart lite pengar och ett jobb, mysiga utekvällar och min tjej. Men det kommer helt och hållet i andra hand just nu.

Min favoritdricka nu då. Jag gillar inte riktigt läsk men denna är så sjukt god!

Fin färg och underbar smak! Älskade ju Fanta strawberry i USA så det är så sjukt najs att denna finns i Sverige nu.

Ska väl ta en promenad med min kära lilla mor nu.
så ni vet.
Varför jag inte är här.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar