torsdag 10 maj 2012

jobbigt väder och salttunga..

Torsdag! Hej och hå.

Sitter i köket med min mamma och äter pringles salt & vinegar chips, lyssnar på "larmet går" på p4 och spelar FBspel. Produktiv dag.

Borde packa. Borde verkligen göra det. Men känner att det är tråkigt och jag egentligen verkligen inte vill det. Det är verkligen svårt att inte bara göra annat.
Saga var här igår. Prat och mys. Fint.
Fick mina pengar från fkassan igår, så betalade en liten skuld till prinsen idag. Skönt med.

Känner att jag vill kolla kläder och sånt, och inspirera andra till att klä sig sjukt snyggt. Men idag känner jag lite vemod till hela världen. Det är kasst väder, inget regn än men värme, och det ska komma regn och skit. Det var visserligen riktigt frisk luft igår, men jag vill ha sol!!!

Snart kommer det tips i varje fall. Har massa fina skor som jag ska börja använda nu när vädret blir bättre!

Hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar