tisdag 22 maj 2012

Festivalsugen

Godmorgon Bloggen!

Sitter här i köket med mamma och bror, pappa ligger i mitt rum och sover, så jag hoppas verkligen att jag inte lämnat något viktigt i mitt sovrum..

So, what's up?
Jag har typ blivit sjuk. Eller jag och min pojkvän har blivit det. Helt sjukt. Jag har för tusan flytt att tänka på och miljoner andra saker, inte sjukdom! Vi firar vår sexmånadersdag på lördag med och vi hade tänkt gå ut och äta och då vill man ju vara frisk.

Hände det något kul i helgen då?
Vi satt på 55an och Yngves i fredags, hamburgare och öl-mumma!
Lördagen spenderades hemma i soffan, IKEA och ikano och sen hemma hos Dom och kolla på fotboll, finalen i Champions League, Bayern München-Chelsea och Chelsea vann. Vackert. Vi åt mat från Stångebrogrillen och när vi kom hem på natten åt vi äppelpaj.
Söndagen spenderades hemma. Calle lämnade tillbaka bilen och jag sov i princip hela dagen. Sjukt trött! Städade i ett skåp hos Calle iaf, duktig tjej!

Igår kom Saga förbi Calles lägenhet och vi satt på balkongen och myste i solen. Åkte till ljunkan och hämtade mina tavlor, som Calle gillade hihi.

Och det är skönt att min telefon är inne på lagning, är trött på att vara uppkopplad hela tiden. Och i nästa andetag säger jag att jag vill ha en Iphone 4 eller Iphone 4s. Är suuuugen som fan! Tänkte att när femma kommer kan jag köpa en, blir antagligen billigare då.

Nu ska jag klä på mig och förmodligen gå ut och gå med mamma.
Vi ska försöka gå till Stadium outleten och kanske köpa skor och lite sånt till mig..

bjuder på en tavla jag målat ..
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar