onsdag 23 maj 2012

fina brev och funderingar

Hej mina fina läsare!

Känner att jag kanske kommer bli bättre på det här igen. Kul. Alltså bloggandet. Inget annat.

What's up då?
Jag har faktiskt spenderat fin tid utomhus idag, skrivit på praktikplatspapper på Senzum och lämnat in dem på AF, åkt varma bilen med mamma, pussat på min pojkvän, fikat på EHs uteservering, bokat optikertid för linser(!) och köpt kartonger på IKEA.

Jädrar vilket vackert väder vi har idag! Kan säga att jag bara vill vara ute, sola och bli vacker. Om man blev vacker av att bara sitta ute..

Argh, har verkligen massor jag vill blogga om men vet inte hur jag ska formulera mig. Känner att jag längtar tills vi flyttat för då kan jag vara ute igen..

hej då, nu ska jag kolla på fråga olle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar