tisdag 15 maj 2012

Flyttkaos

Godmorgon och Hej på er!

Har ni sovit gott?
Jag var så trött igår, så när jag väl gick och la mig så somnade jag snabbt och sov ordentligt gott!
Har dock svinont i ryggen och i armarna idag..

Vaknade och chillade i sängen hos Calle igår. Gjorde mig iordning för att dra till Arbetsförmedlingen, gick jättebra! Lunch på La Scala med älsklingen och sedan bort till Stadium för att köpa baddräkt. Inga undanflykter nu inte, enda som funkar är ju om jag är sjuk haha.
Åkte till Calle och packade ihop mina saker och åkte hem till mamma och pappa sen. Mamma och jag drog till Willys, handlade mat och hämtade 8 banankartonger. Tungt och jobbigt, därav armvärken, vi hämtade tillslut en vagn så vi kunde baxa hem våra kartonger.
Chill hemma, ner till tvätten och sen började vi i mitt rum. Det var ordentligt kaos därinne när vi började, men 3 fulla banankartonger senare var min bokhylla nästan tömd, ytterligare kartonger senare kan man se stora delar av mitt golv. Sjukt!

Är nöjd med gårdagens förvärv. Ska försöka packa ungefär lika mycket idag. Då har jag knappt något kvar alls! Ska till Arbetsförmedlingen imorgon och ska försöka hinna med simning innan.
Mamma åker till Skåne och morfar på torsdag och jag ska till Calle, så jag ska försöka få bort så mycket som möjligt i mitt rum tills dess.

Just det! Det är teater imorgon med. 19.00 ska Calle och jag se "Tjejen i aspen" på Sagateatern. Kommer nog bli jättenajs! En av mina vänner, Saga är med och Niclas Brännström har gjort musiken.

Ni får en bild på mig i baddräkten ifrån igår.
ganska snygg och sjukt skön!
Nu ska jag söka lite jobb, tror jag, och sen blir det antagligen promenad med min kära mor!

Hoppas ni får en superfin dag! Det är fint väder ute i varje fall.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar