torsdag 24 maj 2012

vackert väder och bra böcker

Tjenis!

Idag skiner solen och vår termometer säger att det är 25 grader ute! Galet. Och jag har inte varit ute än. Känner mig käss. Är som tur är inte jättesjukt längre, men är ju fortfarande förkyld så kan inte slänga alla kläder än precis.

Jobbigt att jag inte kan ta foton och lägga in dem på bloggen. Undrar när min telefon är klar, lär väl vara det nästa vecka.. Känner att mitt flyttkaos borde dokumenteras..!
Fick två kartonger packade igår, med blandat skit rent ut sagt. Har så sjukt mycket grejer jag inte bara kan göra av med utan det är lättare att de hamnar i lådor så jag får slänga det sen. Men har nästan en till svart sopsäck med bara skräp. Lycka!

Så, what's up?
Jag tror faktiskt att jag tänker fylla en flaska vatten och ta med mig boken "härsken på ringen" och dra till solen. Känner att jag vill få färg, och hur får man det lättast? Jo genom att vara ute.. Nästa vecka kommer jag ju jobba till 17 varje dag och packa och sedan flytta så det kommer bli svårt att sola då.

Samma idag, mamma jobbar mellan 16-00 så ska försöka packa massa då. Har en hel bokfylla som måste ner i kartonger.. Pappa ska på Vallarocken, skulle också vilja följa med men känner inte att jag har tid tyvärr..
Fick ställa in ölhäng med fina Lollo och Josse bara för att packa. 2 veckor så har jag en fin balkong att hänga på, längtar dit..

Nu är det lunch, pulversoppa och macka, kaffe.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar