tisdag 15 november 2011

berätta det för Lina

ehee oproduktiv idag (Y)

men det behövs det med. min pappa har ju typ sovit hela dagen så jaa. facebook. jobbsök. godisätande. nostalgitänkande. och annat tänkande.
ska iväg och hjälpa Rockbaren med uppsättning av affischer sen. men innan det ska jag köpa godis. är godissugen nu igen. det dröjer numera veckor emellan dem så det är fint. men nu börjar ju rumpan bli smal igen så måste fetta upp den.
sen i veckan är det mer jobbsök som gäller, varje dag haha. vinterljuspromenad och biomys med breaking dawn pt 1. och typ hej-jag-vill-skriva-ner-mitt-liv-tankar. och måla i alla färger som finns. och sen hoppashoppashoppas jag att hela klassen träffas på fredag. planen är så. men våra gamla lärare är sjukt virriga haha. så vi får se hur det blir. men har inte träffat alla sen studenten och det är snart ett halvår sen. funfun.

har ett ohämmat behov av bus och mys. så om någon känner likadant ska ni höra av er.
ska försöka ta mig till vetlanda snart med. saknar folket där. (det lät som om det är svårt, vilket det inte är, men kanske problematiskt)..

nu ska jag fortsätta göra oproduktiva prylar och sen gör fettisprylar!


så ni vet.
och öl och god mat <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar