tisdag 22 november 2011

cocktail queen

och jag borde börja använda alla snygga kläder jag har

idag är det tisdag. igår så var jag på ytterligare ett aptråkigt jobbcoachmöte, och hade en otroligt jobbig cykeltur dit. förstår inte hur min kropp bara kan dö helt plötsligt. måste nog börja träna på riktigt. simkort nästa år ska jag iaf köpa. känner att det är en såndär värd sak att ha.

satt på café gränden med jennifer och asta i 7 timmar också. det var kul. och trevligt. har inte träffat asta på sju år typ så det var intressant.

denna veckan är det jobbsök som gäller, igen. kanske drar till palatset på fredag och kollar in lite musik. Oldtown och Sams spelar. ganska kul. min kropp behöver öl så oavsett vad som händer så blir det öl på stan. vem vem? kanske blir en yngves..? otroligt värt ändå. känns som att jag aldrig är ute längre..

så hur är det med er? jag blev tipsad om en skiva idag. den är grym! ny med deadmau5. score på den.

nu ska jag streama gossip girl, laga middag och spaa med min mor.

ciao

1 kommentar:

  1. Jaa skitsnyggt! Men fan vad gött då! Värsta vintage blir det ju :O Avundsjuk^^
    Jadu, något trashigt/rockigt tänker jag i alla fall :D Mina är köpta på barnavdelningen, haha!

    SvaraRadera