måndag 28 november 2011

your arms feel like home

you're such a lovable drug

måndag. igen. jobbcoach. igen. jobbigt och tråkigt. igen.
min dagar verkar upprepa sig. och det blåser satan ute.

hade typ världens finaste fredag på länge. trevlig och mysig förfest med glögg och prat. sedan vidare till Palatset där vi såg halva SAMS spelning, jag fick en halv öl över mina armar, pyttelite titt på biljardkillarna, JÄTTEMYCKETÜBERSUPERDUPERBRA titt på Oldtown. fan de är bra., öldrickande och antinazistsnack med Hegge och sedan vidare till l'Orient för mer öl och slippa åka hem vid ett. sista anhalt Burger King för jag var hungrig. hemma 5.10 ungefär. wow. vilken kväll.

Lördagen spenderades i fåtöljen i vardagsrummet med pappa. titt på tv istället för julpynt. hallå vi var ju bakis! dusch, besök och ugnspannkaka till middag. fin dag.

och slutligen, söndagen ägnades åt putsning av fönster, strykning av gardiner, fixning av blommor, och lite smått och gott, för det var 1a advent. glögg, pepparkakor, julskinka, köttbullar, prinskorv, julmust och filmmys.

jag hade en förbaskat fin helg. på alla sätt.
nu ska jag sova lite. för någon tycker att det inte räckte med att mamma och pappa blev sjuka. nu ska jag nog bli det med.
Tack.

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar