fredag 11 november 2011

vi vet inte vart vi ska men vi ska komma dit

stör mig på att man inte vet hur många timmar man har på spotify.
har man ens 10 timmar fortfarande? varför ändra regler så allt blir helt tokigt?

funfun. hade min intervju idag och det var ju, kul..? nej. absolut inte. cykla till mjärdevi från skäggetorp tar ungefär mellan 25 till 30 minuter. min intervju tog 5 minuter. hej-ni-borde-använda-telefon-istället-satans-jävlar. alltså. det var ju kallt ute med. +1. kul att jag hade två av mina jobbigaste cykelturer på länge och det var knappt till någon nytta. menmen. jag hoppas de ringer eller att jag får något av de andra jobben som mitt cv är skickat till. borde även skriva det förbenade personliga brevet som hon sen kan ge feedback på.

gaah. mitt liv ser inte ut som jag vill idag.

och 111111 är ocoolt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar