onsdag 16 november 2011

om jag var man, skulle jag ha helskägg

och jag skulle vara förbaskat snygg.

onsdag idag. herregud vad tiden går fort ibland!kom underfund med igår att det är två veckor kvar tills nästa månad. herregud. liksom för ett år sedan hade jag och min tjej struligt i vårt förhållande, men vi löste det, och idag är vi om ännu bättre vänner än innan. skönt det.
idag är det Vinterljus som gäller! en skön promenad och käk hos mr. blir nog rätt najs ändå. ska sätta upp affischer idag med, som jag hämtade hos Björn igår.
försökte övertala en kompis till att komma hit och titta på musik den 1/12 med. vi får se hur det blir med det.

lars demian i mitt hjärta.
nu ska jag söka jobb. sova. lyssna på musik. och gå till mamma för att kunna fixa mat.

2 kommentarer:

  1. vem är den där mr du skriver om?:)

    SvaraRadera
  2. Jaa, vem är den där mr du skriver om egentligen???

    SvaraRadera