torsdag 3 november 2011

learning to walk again.

learning to talk again.

jaa jag gillar foo fighters ibland. och när folk har spellistor med dem så man bara kan lyssna på några låtar tycker jag är rätt okej.
sitter och rippar skivor till ipoden. asså finns det ens någon som rippar längre? eller är det bara jag liksom..? ska diska och söka jobb idag, igår hade jag ju en full dag och gjorde typ alla mina sysslor med. rippandet börjar med rhcp och sen går vi över till alla mammas dylan skivor. jag ska även fixa lite med alla ställen vi ska besöka imorgon. ska på söder för typ första gången i mitt liv. och till en stupid hello kitty affär-.- . menmen, kvalitetstid med min kära mor i två dagar. love it. ska även försöka träffa min tjej på lördag och det är fint som snus.

besökte den vackra och eminenta flickan Saga igår.  det var så fint. har saknat henne. men since i'm starting to reject almoste every human beeing så ses vi inte så ofta som man egentligen vill. träffade ju faktiskt Fannysan också så jaa. jag var duktig igår. men igår behövde jag dem. visst jag kan inte prata om alla mina problem med dem. men det hjälpte ändå att träffa någon. ska försöka ringa min fina tjej idag för jag behöver få rätsida på mitt liv och mina val. skulle vara lättare och skönare att bara dra. men inte så schysst mot alla inblandade så det ska jag faktiskt inte göra. jag tänker vara ärlig mot alla. tror jag. men saker kommer ändras om jag gör detta.
val. obehagliga såna på sätt och vis.

vi målar på ett nytt lager och hoppas att det gamla inte syns. det är lättast så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar