tisdag 29 november 2011

full och dum

och jag vill ha snö

sitter och lyssnar på köttgrottorna på Grooveshark nu. mitt spotify tycker inte om mig och jag ska köpa premium men jag orkar inte. måste ju dra förbi någon pressbyrå då haha. och jag måste fixa min telefon också, och det är ett jävla mök så jag passar det vidare haha.

så, hur är det med er? taggar ni inför Rockbaren på Harrys på torsdag? jag gör. hoppas jag är frisk då. känner mig kass och alla runt om mig är tamigtusan sjuka. kommer aldrig bli frisk..

jobbsök, äta, handla, ansiktsmask. står på schemat idag. ska köra på citron och ingefära-grejen med. bara för det är gott och kroppen verkar tycka om det.

till middag idag blir det Mormors potatisplättar med bacon och lingon till. omnomnom.
imorgon ska vi äta kokt blomkål och något till. också gott!
torsdag blir det hemkunskapsbokens fisksoppa. har varit dundersugen på den jättelänge! har inte ätit den sen jag gick på högstadiet så det ska bli najs. laga mat, laga något gott, och tagga inför Rockbaren. lovely.

nu ska jag söka jobb och drömma tillbaka till den 8/1-010. då jag såg Köttgrottorna på l'Orient.
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar