torsdag 10 november 2011

something in your mouth

låtnamn

haha. målar naglarna. varför vet jag inte. kommer ju ändå ha bitit ner dem tills intervjun imorgon. är inte nervös eller så egentligen. mest att de säkert kommer tycka att jag är okvalificerad eller något. vet ju inte ens vad jag ska göra. måste man vara smart typ?

jaa såna frågor har jag i huvudet idag. men det löser sig. lyssnar på nickelback och sjunger med. de är ett av mina favoritband från förr. började gilla dem när jag gick i sexan faktiskt. ganska tufft att lyssna på samma band. överhuvudtaget strongt då så mycket band försvinner av dem jag älskar.

har en tjej som kommer och besöker mig imorgon, så käk och öl på stan då va. sen dra till mr och sen blir det NH. har aldrig en utekväll planerad men nu så! kommer bli så jädra najs. skaka rumpa <3.

och röda naglar och röda läppar i mitt nya fina läppstift kommer bli fint imorgon. just, what to wear? aja ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar