tisdag 11 september 2012

11 september

Tja!

What's up? Sitter här i mitt och mammas fina kök, lyssnar på Daughtry och förundras återigen över att det är varmare och skönare ute än inne. Seriöst, vad är det för fel på vår lägenhet???

Har varit på jobbtorget idag, trist som tusan men ska söka de jobben iaf som de matchade mig med. Får se, vill ju verkligen ha jobbet på Senzum.

Blogga lite idag, fixa mina naglar, spela sims, packa ihop mig? och laga middag står på agendan idag.
Käkade lunch med min prins efter jobbrummet och pratade ihop oss lite angående imorgon.
Stockholm here we come! Kommer bli fint. En natt i en annan stad än Linköping eller Tranås med min finis. Konsert och hotellvistelse. Shopping och mys. Sånt man behöver liksom.

Är fortfarande helt jävla asambivalent till håret. Idag är det rätt lockigt, duschade och sprayade det så jädra hårt haha.

nya byxorna. och min mage..

todays

nommig daimtårta



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar