söndag 16 september 2012

circle the drain

Hej!

Efter pannkaksfrukost (lunch) och filmtitt (kingpin) så står nu min prins i köket och lagar mat. Det blir köttfärssås och pasta och film igen, änglar och demoner (yes)! Vi har promenerat lite runt ån, och det finns inte en massa godsaker hemma så nu kanske vi kan bli nyttiga.
Hade ju tänkt att jag skulle bli bättre direkt efter magproblemen, nu är ju de bättre och jag äter kanske möjligtvis lite bättre. Mest vill jag äta kokta grönsaker men känns så jobbigt så därför blir det aldrig något haha.
Juste träffade både Tatjana och Sigrid på promenaden. Haha längesen, och kändes märkligt?

Stokholmsresan var perfekt! Bra väder, superbra konsert och köpte lite roliga saker. Ska ta kort på det och visa er senare i veckan. Fick en finfin present av min prins som ni ska få se då.
Som sagt, konserten var grym! Fyfan, mina konsertupplevelser blir bara bättre och bättre varje gång! Dels tror jag det har med sällskapet att göra, men även det att jag inte har så mycket mer att jämföra med än gamla l'Orient spelningar. Missförstå mig rätt, de har varit superbra de med och jag ångrar ingenting, men arenaspelningar med superbra band och artister som verklige kan scengrejen och allt det där är så jävla mäktigt. Dock är småkonsrter ändå något speciellt i sig och kommer alltid att vara.

Vi promenerade och gick och tittade på saker, gick på Nationalmuseum och var kulturella och bara myste. Gud, min pojkvän är perfekt att göra sånt med. Han bär kassar, klagar inte hälften så mycket som jag gör och är bara så himla fin hela tiden.

Tyckte det var lite roligt att mitt läsarantal idag gick från 12 till 47 för ett pyttelitet inlägg, wow och yäy! Vill komma upp i 100 på en dag för då blir jag mer motiverad. Kommer ju vara tvungen att söka massa jobb nu och då kan jag blogga samtidigt som det. Man behöver ju avbrott liksom.

Finns det något speciellt ni läsare vill se eller läsa om?
Vill nischa in mig lite mer än bara skriva om mina dagar, även om det är det bloggen är till för först och främst. Men typ tips och mer bilder framförallt?
Sånt gillar jag iaf att läsa om.

Snart middag och mys i soffan med min babe. Gillar lugna helger!
Och ska spela sims imorgon, har massa nytt installerat!

Puss o kram, ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar