fredag 7 september 2012

peppar inför kvällen

Hello babes!

Hur är det med er? Med mig är det bra! Ska snart duscha och börja göra mig iordning inför kvällen. Utgång för hela slanten och jag är så sjukt pepp! Haft lite huvudvärk under dagen, men brukar bli så när jag inte druckit vatten. De hade stängt av vattnet här innan för att fixa med ledningar och skit, hatar den där jävla renoveringen av industrigatan den stör oss bara.

Gick på stan innan, tänkte köpa byxorna som är i samma mönster som min kjol, se inlägg här. Men den gick inte att få tag på idag, finaste Calle ska kolla efter när han går från jobbet. Jag menar 199 är ju ingenting för världens snyggaste byxor?

Vin och kött till middag, känner mig vuxen.
Har chillat hela veckan. Tagit det lugnt, sovit, läst, fixat lite i rummet, spelat sims nästan en hel dag, ätit raggmunk med fläsk hos pappa, och faktiskt inte haft så mycket magbesvär. Har ju fått något virus, vi behöver inte gå in mer på det, men jag mådde rätt kass om man säger så.

Buss och hotell fixat till Nickelback nästa vecka. Så S J U K T J Ä V L A P E P P!!!! Kommer bli så jävla bra! Och det är finaste Calles förtjänst som såg att de skulle komma hit. Så glad att jag äntligen ska få se dem :)!

Lovade er en bildbomb med, så den kommer här.
Vad tycker ni om den nya designen förresten?

nytt läppstift. från Gina Tricot

älskade bror med sötnosen Pyrex!

ny bra bok!

torsdagsoutfit förra veckan! snygg kjol.

när mammas hår var färdigt. tycker det blev riktigt snyggt!

anna tjock bok jag läser ;)

gose-Morgan

ginger

Zodiac-drinkar. Blue Velvet, smakade faktiskt ganska gott!

snygg tjej.


nytt nagellack, också från Gina.

Janne, the Chief.

Kräftkalas, igen!

sommarsnygg. sista sucken.
Nej ni, nu ska jag höja volymen och sen ska jag hoppa in i duschen, hade massa roligt att diskutera med er. Men har uppdaterat datorn och tagit bort grejer och som sagt sprungit på stan, så får bli annan gång!

Släng in en kommenterar vettja!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar