tisdag 11 september 2012

DIY shorts.

Alltså, jag har aldrig varit ett jättefan av att kolla tutorials på youtube. Men när jag upptäckte vad DIY var så tänkte jag att man kan ju kolla iaf.
Hittade denna videon. Så jävla cool! Blir så sjukt inspirerad så fort jag ser sånthär. Trista är dock att jag är käss som fasen på att göra liknande. Men ändå.

Tänkte att jag skulle prova på ett par shorts jag har som klipptes av innan sommaren. Menar, nästa år vill jag inte köpa sånt, utan ha det själv!
Sen ska jag köpa färg och färga mina gråa jeans från Cheap Monday. Mina favoriter. Mamma har lagat dem för skrevet och knät var paj! Stackars byxor. Köpte dem på Weekday sommaren 2009 och de är verkligen utslitna haha. men sköna, you know.

Samma med naglarna. Man har allt, massa fina grejer till dekor, sjukt mycket nagellack och gud vet vad, men aldrig får man tummen ur att göra något kul, wild and crazy.

Enda jag "vågar" pilla med är mitt hår. Som jag fortfarande undrar what to do with???
Tänkte innan på att jag färgar det fan. Topparna alltså. Så det blir coolt, vilken färg tar vi sen haha. Och klipper av det när/om det ser förjävligt ut.

Har inspiration som satan, och hade jag haft pengar sparat så hade det aldrig blivit problem att göra allt. Nu när jag ändå har tid liksom. Så dumt..

Aja, vill måla, borde göra det, hitta på något kul. Har nog något på gång iaf.

Mamma kommer om en och en halv timme, minst. Alltså, göra slag i saken och faktiskt fixa naglarna!
Har mitt snygga mörka Gina nagellack på fortfarande så får utgå från det. Snyggt är det iaf.

Morsning korsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar