tisdag 18 september 2012

Tisdag, and it's raining so bad.

Okej, nu regnar det inte alls haha, men det har gjort, som fan!

Tisdag, har kollat AFs hemsida, men är så förbannat trött på den så det går inte!
Missade ett doltnummer-samtal när jag sov idag-antagligen Haris som ringde.
Sen ringde någon från Releasy och intervjuade mig om tiden jag jobbade där.

Sitter och undrar varför min telefon inte vill kopplas ihop med datorn, har ju bilder att visa!
Har sovit och läst idag typ.
Linas kvällsbok del 2. Helvete! Den är så jävla mycket bättre än första delen och fan jag har läst nästan HELA boken idag! Så jävla bra är den!

Ska antagligen åka till Skåne på torsdag med lilla mamsen. Flera dagar utan min prins, fattar inte hur jag ska klara DEN biten. Vi umgås ju jämt på helgen och i veckorna. Argh..
Aja, träffa Mi ska jag iaf göra! Funfun. Har inte träffat henne sen jag var 12-13 typ?

Prinsen kommer hit och myser lite nu efter jobbet. Sen ska han ha pojkhäng och kolla fotboll och laga middag och skvallra-like a boy..?

Har fått typ APmycket sims i min dator så ska spela det ikväll, efter den superba middagen som kommer bestå av pasta och köttbullar. Så jävla gott!

parfympresent!

luktar så gott så jag tror jag ska dö!

obligatorisk.

så fin är den.

snyggjeansen med VÄRLDENS HÖGSTA MIDJA.

400:- weekday, om ingen visste haha

så otroligt sköna, kommer inte kunna byta ut mina gråa, men substitut.

får mamma-rumpa i dem :D

var tvungen..

<3

gårdagens!

tillbaka med mittbenan!

smink.

nöjd med sminket. och jävlar vilka gröna ögon!

hotellfrukosten.

sötaste prinsen <3

kisande turistprinsen!



jeansen igen. ni ska få bild på dem på någon gång! så sjukt snygga!!


Skulle vilja lägga in videos från konserten, men får bli vid annat tillfälle! nu ska jag snart få pussas lite!

Hörs och ses, kyss i ljumsken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar