måndag 10 september 2012

Godmorgon :)

Godmorgon alla läsare!

Har ni sovit gott?
Jag har sovit superbt. Sitter i babes soffa och äter en skål yoghurt och dricker ett glas apelsinjuice och har MTV på. Dröm massor inatt, som jag gjort nu hela helgen, inte läskigt mest märkligt. Och mycket. Aja, har väl mycket i huvudet antar jag.

Så, vad ska ni göra idag?
Min kära lilla mamma kommer hem idag efter att ha varit i Skåne sen i torsdags, så vi ska umgås prata och mysa ikväll!
Sen ska jag söka jobb med, tänk om jag inte får jobb på Senzum liksom, då måste jag ha backup! Och imorgon är det Jobbtorget på Arbetsförmedlingen med som jag måste till. Har aldrig varit där, vad gör man?

Ta det lugnt, ta en skön dusch, blogga lite, spela lite, läsa lite bloggar och sånt tror jag jag ska göra idag. Ganska skönt att ha ordentligt nät nu med kan jag säga. Funkar ju visserligen bara när jag är här, men ändå..

Hittade förövrigt en ascool blogg igår. HÄR!
Handlar om en tjej som är transsexuell. Det första jag reflekterade över var att det verkligen är en brud. Hon började med kvinnliga hormoner när hon kom in i puberteten och eftersom det var så tidigt i utvecklingen så blev hon hon aldrig "manslik". Häftig tjej med något riktigt stort som väntar henne.
Kolla in, man vet aldrig hur förvånad man kan bli :)

Nu ska jag surfa lite, och peppa inför Nickelback på onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar