tisdag 11 september 2012

Viva la diva, bla

Efter jobbrummet idag så gick jag omkring lite på åhléns bara för att fördriva tid tills prinsen gick på lunch.
Luktade bla på några parfymer. Är rätt tänd på Gagas doft, men den fanns inte där och jag pallade inte promenera bort till kicks för att kolla. Hittade dock några andra, dyra, fina parfymer.

Kollade på smink när jag ändå var därinne. Titta nog på allt iofs och trots att jag ÄLSKAR denna hårfärgen jag har nu, så skulle det vara fint med blont hår! Var riktigt het i det hihi.

Nu till det "viktiga". Jag har fått dille på läppstift. Har alltid gillat att ha färg på läpparna och snygga ögonskuggor. Dock kan det ibland kännas som om man är 12 och leker med sin mammas smink fortfarande och inte har någon koll på vad man ska göra. Okej, när jag var 12 använde jag mascara, men you get the point.
Såg dessa läppstift och vart typ kär.
Det lila som heter 83, kharma, är typ det snyggaste jag sett på länge. Men sen gillar jag nudeläppstift lite med. Har inte köpt något än, men jag använder alltid läppbalsam så egentligen ska jag nog inte ha något, men ändå.
Sen det här, SÅ SNYGGT! Men jaa det får nog vänta tills man ska på maskerad. Jag var på maskerad, i sjuan tror jag det var, och var utklädd till blå alien. Då hade detta passat ;)

Apropå maskerader, är det någon som har planer till halloween?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar