onsdag 26 september 2012

titta när jag dansar

"hon är alldeles för häftig för han, en helt vanlig tjej på ett helt vanligt wave, och hon kan tydligen få vem hon vill, med en miljon läsare på bloggen sin."

Hej finisar.

Jädrar. det känns som typ ett år sedan jag skrev senast, en vecka är det men ändå!
Har ni saknat mig?

Sitter vid världens finaste mans dator. Läste inlägg från förra hösten, jag kan säga att jag mår bättre och är lyckligare nu.
Äter chips. Choklad, maränger och juice. Lyssnar på min starred-lista på Spotify. Borde söka jobb. Orkar inte. Jag har fan sökt jobb i ett år, och jag har bara fått telefonförsäljarjobb och praktik. Tråkigt och jävligt trist.

Min prins kom hit på sin lunch och fikade och myste med mig. Finis!

Var ju i Skåne förra veckan. Åkte på torsdagen med mami, bilabilbila! Kul! Åkte vilse typ överallt där man kunde åka vilse. vi skulle till Komstad och mamma kom inte ens ihåg ur deras hus såg ut haha. Men vi kom fram, efter över 6 timmar bilresa haha.
Gosade med världens finaste hund och läste böcker. Åt inte en massa onyttigheter, utom i bilen då, och myste. Så fint. Och de vi var i har seriöst VÄRLDENS FINASTE HUS! Mamma vart jättesugen på det så det är tur hon inte har råd att dra iväg bara sådär. Min mamma ska alltid finnas en kopp kaffi bort.

Jag åkte till Lund på lördagen, skulle gjort det på fredagen men jaa det blev inte så. Mi hade föreläsning och nation så struntade i det. På lördagen i varje fall gick bussen till Lund. Regn och kyla. Fin lägenhet, en tripp till Nova med inköp av världen skönaste stickade tröja från bikbok för 149:- och titt i timmar på Topshop. Varför har inte vi en topshop?? Finns det i norrköping eller något?
Bilabilabila hem på söndagen och rätt in i min älskades famn.

Måndagen blev rörig. Tvätt vid 14-17. Lämnade bilen i Skäggetorp och fikade med pappa och Ludde-Kudde. Vi var på Blomsterlandet och köpte jord och krukor och såntdär. Våra blommor behöver omvårdnad! Tittade på tv och tog det så lugnt man kunde en måndag.

Tisdagen ar jag duktig. Duschade och gjorde mig iordning med mamma efter att ha tömt 2(!) kartonger i mitt rum. vi drog till Beijer och köpte saker vi verkligen behövde. Satte krokar på två plankor och fick fixat lite. Borde ha träningsvärk idag, jag skruvar aldrig! Mamma drog till jobbet, jag gick hit och lämnade saker och gick sen till stan. Skulle handla jacka med min babe och boka tid på UMO. Skönt att ha umo fixat iaf. Jacka blev det tyvärr inte, men god mat från Spce n' rice iaf. Film i form av This means war, bra med konstiga slut haha.

Idag har jag suttit inne. Ska handla käk sen och laga mat till mig och mamma, blir taboullehsallad och kyckling. MUMS!

Nu ska jag chilla lite till, surfa, söka jobb, duscha och sen handla för att dra hem.
Tror jag ska börja dricka lightläsk med eller ingen läsk alls. Vill inte ha tandsten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar