torsdag 20 september 2012

Lilla tyra

Tyra får ett kort inlägg bara för hon är så söt!

Jag älskar när jag vaknar här. Då har man en liyen tjej som går på ens hår eller ligger på huvudkudden bredvid. Hon går på mig när jag sover och hon ligger på mig. På min höft. Magen och bröstet. Och min svank! Ryggen är lite läskigt men häftigt.
Hon tycker inte om att ligga rätt på huden utan en tröja eller täcke funkar bättre!
Hon busar. Kommer ihåg när hon "äntligen" tog sig upp på byrån. Hon jobbade som attan för det. Jaag hade mina saker där i början, men när hon började välta ner allt så fick jag en låda istället. Som hon varit i haha.
Hon klättrar busar och jobbar.
När jag ska klippa hennes klor morrar hon typ åt mig fast gulligt och kärleksfullt.
Hon är söt.
När jag började sova här inkräktade jag nog på hennes space och tog Calle från henne. Så bitas och busa gjorde hon hela nätterna.
Idag busar vi hellre på dagen.
Hon är alltid med mig i badrummet när jag gör mig iordning. På gott och ont. I vintras när Calle var sjuk och jag skulle iväg hoppade hon upp på tvättmaskinen och hamnade med tassen i min foundationburk. Lagom kul.
Hon är hona ut i fingerspetsarna. Men honr världens sötaste och gosigaste.
Älskar kattan!

Nu ska jag snart bort till mamma. Fix och sen åker vi till skåne!
Vi hörs nog, men inte så mycket..

Jag älskar dig Calle.<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar