måndag 1 oktober 2012

so listen to that word i say.

Hej babes.

Hur är det med er? Saknar ni mig?

Jag är en dålig bloggare. Så dålig att jag inte orkar ta mig i kragen när jag har tid ens.

Förra veckan fixade jag massor i rummet. Ska såklart ta kort på det och visa er, för det är riktigt fint. Jämfört med hur det sett ut sen vi flyttade in. Dock kan jag inte visa er förrän min pojkvän varit hemma, han ska såklart bli överraskad! Men kartonger mer uppackade och sådär iaf. Man kan se en liten detalj på min instagram, linafranssons.

Är i ett skede där jag verkligenverkligenverkligen inte vill söka jobb. Jag vill såklart ha ett jobb, mer än något annat. Men måste man söka jobb då? Fyfan. Såg Haris på platens i fredags. Kul. Han såg mig och vände bort blicken. Och i fyllan och villan fattade jag inte att det var han förrän han vänt sig om. Kul kille. Jävligt bra chef?

Haha jaa. Kan ju berätta lite om helgen.
I fredags fixade jag i mitt rum och mamma planterade om blommor, pyjamasläge fram tills klockan var typ 15-16?. Duschade och panikade över klädval inför kvällen, löste sig tillslut och jag var sjukt snygg. Dock togs det typ inga bilder på mig.. Iaf, käk på lascala med Calle, Pedde och Robbin. Drog sen till plaza för att se killarna spela biljard, drack öl och myste järnet. Sen till platens som hade gratis inträde, drinkar och öl där med. Dansade och hade en sjukt fin kväll. Tills en brud råkade armbåga min näsa. Min fina piercing gick upp och började BLÖDA. Fick typ ett breakdown så vi gick hem. (mamma, jag hittade förövrigt salvan hos Calle).
Lördagen bjöd på huvudvärk i massor. Sen tog vi ett skönt bad efter brunch och tv-tittande. Johan kom hit och vi kollade fotboll, eller de gjorde det och svor högt, och jag gjorde mig iordning. Efter matchen drog vi till Horse and Hound, Robbin, Calle, Johan och jag. Carro, Hegge, Dominic, Wilson och Katinka kom dit och typ tusen till. Maten var fan den godaste på länge!-Halloumi med saffransris och grönsaker till. Om man bara åt sån mat skulle jag bli veggo direkt! Drack drack drack på H&H och gick sen vidare till Hamlet. Drack lite till men tog "tidig" kväll vid halv två.
Vaknar på söndagen och är trött. Ingen baksmälla, ingen huvudvärk men sjukt trött. Vi åt brunch vid 15.00 haha.. Såg Titanic och tog det så lugnt en människa någonsin kan göra.

Idag är det måndag, jag vet verkligen inte vad jag ska göra den här veckan mer än jobbrummet imorgon. Peppar inte för fem öre, men jaa, det är sånt som måste göras.. Önskar att jag bara tog med mitt CV och gick till ett ställe och sen fick jag jobb..

Nu ska jag surfa vidare. Så vi hörs vid annat tillfälle!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar