tisdag 30 oktober 2012

and I'm a goddamn coward but then again so are you

Hallojsan!

Hur har ni det?
Jag har det superbra!
Sitter med datorn på en kartong och spotifymusiken flödar genom mina högtalare.
Calle har precis varit här en snabbis. Han smsade precis när jag kom ut ur duschen och frågade om jag var klar och sen ringde han på dörren. Finaste!

Vad har ni gjort idag? Det är tisdag så jag är tillbaka hos mamma.
Åt frukost med henne lite tidigare idag, vid 8, för hon började klockan 11 idag.
8 avsnitt Desperate Housewifes första säsongen är tittat på. Jag har gått 7,5 km och ätit havregrynsgröt till lunch.
Till middag blir det pasta med fetaost och oliver. Vill ni ha recept så är det bara att säga till! Lätt som en plätt och mumsigt som tusan.
Tror jag ska pyssla lite sen, har lite att göra. Antingen det eller kolla något avsnitt DH till haha.

Har ni några planer för veckan då?
Jag hoppas jag får pengar imorgon. Har lite inköp jag måste göra.
Piercingsmycke till näsan. "Skriet"leggings från Monki. Mat i stora lass. Tror jag ska bjuda min ömma moder på Spice n Rice, nom!
Vi åker till Tranås på fredag, se Fas 3 och FESTA!
Och såklart umgås med Calles föräldrar, saknat dem!

Höstbild från innan det blev så kallt!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar