tisdag 16 oktober 2012

We don't always like the same thing.

Halloj!

Hur har ni det?
Lite torka här märker jag.

Har inlett en nyttig vecka. Ska försöka iaf. Bättre än inget kan man ju säga.
Målet är vigare bättre kondis och 50kg.

Gick på stan med mamma igår, köpte en snygg kjol på h&m för 50 spänn. Var även på umo och förnyade mitt recept. Najs!
Matintag var frukost: kokt ägg, smörgåsgurka, te, satsumas och yoghurt. Lunch: muffins och chailatte på espresso house. Middag: pasta med bacon och soltorkade tomater och sås. Massa popcorn.
  
Idag gick jag upp klockan nio med mamma. Kollade på två avsnitt mordkomissionen. Klädde på mig och tog en promenad. Runkeeper är lite irriterande men efter en timme visade den 6km. Så värt!
Matintag, frukost: kokt ägg, satsumas, kaffe och keso. Lunch: äpple. Prinsessbakelse och kaffe. Middag: samma som igår.

Sitter och kollar på tv. Väntar på att filmen börjar vid nio, American pie book of love.
Alla andra ska väl kolla fotboll antar jag haha.

Veckan med nyttigheter ska fortsätta. Minst 5km om dagen att promenera.
Så duktig tjej.

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och pilla med ett par jeans.

Ha en trevlig onsdag!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar