tisdag 9 oktober 2012

falling leaves och jag har på mig mössa för första gången.

Halloj och godmorgon!

Såhär tidigt var det länge sen jag skrev något på bloggen. Borde göra detta till en vana, gå upp med mamma och äta frukost. Chilla lite och sen dra igång min lilla maskin för att slänga in ett inlägg och söka lite jobb. Måste verkligen komma igång med det.
Även om jag får jobb på Senzum lär jag behöva en backupplan. Vet ju inte hur länge jag blir anställd liksom.

Så, hur är det med er då?
Min pojkvän hade varma jackan på sig idag när han gick till jobbet och mamma sa att det bara var +5 grader ute när hon vaknade. Crazy bananas! Men fint. Jag gillar kyla!

Promenerade till stan och Burger King igår för att äta middag med mamma. Mössa och handskar och tjocka halsduken. Skinnjackan och mina röda kängor på. Skönt och snyggt. Det är den här perioden jag gillar bäst, när det liksom kommer kyla men inte så intensiv som med minusgrader!

Jag köpte mig en bok förra veckan, Träna 6 minuter på morgonen. Verkar rätt bra faktiskt. Och den kostade mig endast 39 kronor! Verkar vara ett bra stretching program i den och det är verkligen vad jag behöver! Stretchade lite förra veckan, i torsdags, efter en skön och ganska rask promenad hem från stan. Stretchade och det var asskönt, tills jag vaknade dagen efter och hade ont i precis varenda jävla muskel haha..

Vad ska ni hitta på idag? Jag ska söka lite jobb, hoppas jag, och städa upp i mitt rum. Kanske spela lite eller måla eller liknande. Mamma ska jobba mellan 14-19 så där har jag fritt lek!

från januari 2011. tror inte jag bytt smycke på piercingen då. och det var askallt ute.

julafton 2011. God jul Mormor <3

plusgrader och dimma.

märkligaste temperaturen någonsin på julafton. 2007 var det också varmt kommer jag ihåg. sjukt och knepigt.

Nu blir det jobbsök för hela slanten!
Wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar