tisdag 2 oktober 2012

Soul to squeeze

Hi there!
What's up?
Själv sitter jag på mitt golv.
Har gått omkring i nya skorna hemma. Trotsat huvudvärk och halsont och varit på arbetsförmedlingen. Betalt en räkning och fått svar från Haris. Hatarmissförståndännågotmer. Kanske har jobb nu i höst. Hållerenyummefördet. Älskar min man och är sugen på en lägenhet. Ny fin och fräsch, inte för dyr, finns det?
Jag älskar mitt rum nu. Enda som fattas är ett skrivbord-läs avlastningsbord- och tavlan jag ska ha mina örhängen i. Har alldeles för många såna..
Har en banankartong kvar på golvet. Min mobil är i den. Musikmobilen. Vill ha den i taket eller något. Fixa kanske?
En flyttkartong med kläder och enkartongjagnogkanskickaåthelvetemenställerpåvindenistället. Nöjd tjej.
Målar och lyssnar på musik. All sorts musik faktiskt..
Väntar på att mamma ska komma hem så vi kan äta.
Sovit promenerat lite träffat folk lyssnat på grannesomsjungervisslarnärhanlagarmat mått skit och mått bra. Det är min tisdag.

Vad ska jag dricka på lördag och vad ska jag ha på mig??
Vill ha nya skorna. Snygga och rätt sköna. Är ovan vid klackar så blev lite trött i fötterna men what the heck de är inte värre än killerheelsen jag envisas med att köpa.
Fyra cm är bättre än tio. Lättare att gå i och man ser inte ut som en slampa/giraff på samma sätt.
'cause i'm a punkrocker, yes i am.

Har en oro i halsrn jag inte alls gillar. Saknar jag dig? Är det därför den är irriterad? Irritationen kan jag inte svara på, men saknad? Ohja! Du förstår inte. Jag läser om ditt liv och blir så jävla lycklig. Du har det du vill ha och gör det du vill. Glöm aldrig bort hur fantastisk du är. Jag älskar dig dör det.

Nu ska jag fortsätta här.
Hörs om en blinkning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar