torsdag 4 oktober 2012

Everybody break up

.Titeln har inget med något att göra.

Hej på er!
Hur har ni det, denna torsdag med märkligt väder?
Jag har det bra. Sitter på mitt golv. Igen. Har min telefon kopplad till stereon för att lyssna på spotify så då sitter jag på golvet.
Har handlat med mamma idag. Finns världens mognaste avocados på priso om någon är sugen! Mums.
Åt nommig felixpaj till lunch.
När mamma gick till jobbet tog jag på mig mina pumaskor och tog en promenad. Lurarna i med bra musik och inget som kunde stoppa mig. Förutom den EXTREMT dåliga kondisen. Jävlar. Glömde såklart dra igång runkeeper men fick nog några steg ändå.
Köpte mig en fin blus på h&m och strosade. Tror jag ska köpa en tröja imorgon och en ny bh.
Och ha de nya skorna. Nyimpregnerade och så jävla snygga så jag typ dör. 4cm klack för att träna i.
Min bror ringde när jag kommit hem så vi snackade om allt mellan himmel och jord i en halvtimme. Han brukar annars ringa för att fråga om mamma jobbar. Haha.
Sen ringde jag babe som kommer hit om en stund. Han och jag är lite sjuka nu så han har jobbat hemma i två dagar. Jag har svassat i pyjamasen.

Fest på lördag och l'orient. Hela familjen ska dit. Så kul. Festa med mamma med. Vi ska köpa klänning till henne imorgon, så hon har något att ta på sig..

Har förrestdn börjat klura på julklappar till folk. Jag vet, det är aplång tid kvar. Men ni vet hur det blir annars. Man har andan i halsen den 22e och blir förbannad på sig själv för man klantade sig igen ochvarförfinnsingetattköpatillnågonför??

Nu ska jag röja lite i rummet till mr. Danko Jones.

Puss i ljumsken.
I'm the mango kid.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar