lördag 20 oktober 2012

i'm not okey.

Hellojsan!

Sitter här vid min kära älskade dator hemma hos min babe. Ni förstår inte hur skönt det är med den egna. Att man har ordentligt internet och faktiskt kan göra lite som man vill. Skönt.

Så hur är det med er?
Jag sitter i soffan, dricker JULMUST! och har på MTV. Helt sjukt, det var en låt med My Chemical Romance innan, I'm not okey heter den. Helvete. där var jag tillbaka på 2006 och det var höst, början på vintern. Crazy äckliga minne.

Det är lördag och vi har inga planer. Vi har bilen så vi kan göra vad vi vill men att få arslet ut vagnen för att göra det är mindre lätt.
Mitt knä är paj idag, precis som det varit hela veckan..
Tänkte kanske dra till Stjärnorp imorgon bara för att vi kan.

Nu ska babe ner och handla och jag ska in i duschen.
Sen får vi se vad som händer.
Pommes med panerad fläskfilé till middag iaf.


Ajöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar