måndag 22 oktober 2012

Wanna be your lover, not your fucking mother. Can't be your savior, I don't have the power.

Hallojsan och "godmorgon"!

Hur har ni det denna måndagsförmiddag då?
Jag sitter i Calles soffa och kollar på Desperate Housewifes. Hatar att jag missade att det skulle börja gå igen på morgonen så jag ser ett avsnitt per säsong typ. Borde kanske skaffa mig hela serien så jag har något att kolla på.

Har ni haft en fin helg?
Vi tog det så sjukt lugnt i fredags, maten blev jättegod och vi såg Coyote Ugly och myste i soffan. Skönt!
Igår tog vi det rätt lugnt med, jag sov som en stock till typ halv tolv, trött tjej! Och sen åt vi frukost i köket för en gångs skull. Vi fixade till köket, Calle gick till priso och handlade och fixade mackor. Sen gick han till Gotte och hämtade bilen när jag gjorde mig iordning.
Vi tog bilen till Stjärnorp och gick i ravinen vid bäcken. Sen klev vi upp på ravinen och hittade en mysig stig. Delvis täckt av hallonbuskar men annars jättefint. Vi kollade på ruinen och läste lite om den.
Vi åkte vidare och tänkte stanna i Norsholm och fika, men det verkade så bökigt så vi fikade i herrbeta haha. På en bensinmack..
Väl hemma väntade bad och mys. Vi åt rester till middag och såg första American Pie filmen.
Så skönt att ha det så lugnt och mysigt en helg. Inga baksmällor och inga dumheter.

Idag är det som sagt måndag och jag har inga jättestora planer idag. Sitta här och ta det lugnt. Söka jobb som satan egentligen.
Har jobbrummet imorgon, blä, men det måste man ju göra tydligen.
Drömde om att jag blev utslängd från arbetsförmedlingen för att jag inte sökte jobb haha..

Nu ska jag klä på mig och göra mig iordning, känner mig sluskig annars!

Ha en fin dag allihopa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar