tisdag 30 oktober 2012

ta mig härifrån

Helvete. Jag har sån jävla värk i mina ben idag.
Promenerade ju innan, över 7 km. Det var segt i början men jag klarade det ändå.
Ont i knäet dock. Höger som spökar. Fattar inte riktigt. Jag har knasterborsk i vänster, utan att ha dansat eller sporta. Mina knän är paj ändå.
Värken i benen blir värre och värre nu, framförallt när jag sitter ner.. Irriterande!
Skulle vilja ha råd om hur jag ska hålla dem bättre?
Eller jaa.
När jag cyklade till skolan varje dag på gymnasiet så tror jag inte jag hade fullt så ont. Kanske skulle cykla och promenera? Olika muskler liksom.

Btw, kom att tänka på dissar igen.
1. Folk på konserter som inte tål öl eller andra saker de stoppar i sig så de står och fiser så det luktar död äggmök överallt. I lördags var jag med om detta. Igen. Fyfan. Alltså, vissa människor har ingen som helst hyfs. För i helvete! drick inte öl om du blir gasig, vet du att du ska ut bland folk så är det onödigt att äta chiliconcarne.
2. Idiotgrannar. När vi flyttade från Skäggetorp så trodde vi att det skulle vara tyst. Men det är värre här. Vägg i vägg bor en kille som jag bara sett nacken på i titthålet. Han smäller i sin ytterdörr och hänger i taket när han pinkar. Hans lägenhet är verkligen vägg-i-vägg med min säng så jag störs lätt.
   Över oss bor en mamma med sin unge. Den ungen borde hängas upp på en vägg. Han skriker-och hans mamma med- studsar bowlingklot överallt i lägenheten, spottar vattenmelonskärnor på vår balkong och jaa. Han borde verkligen sättas på hem för han är så jävla jobbig.
3. Stadig diss. att det ska vara så förbannat svårt att få ett jobb.

Nu ska jag kolla på Desperate housewifes och sen sova :)
Hoppas ni har en skön tisdag.

Don't you worry child, see heavens got a plan for you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar